Sunday, May 2, 2010

ex refer ex sedunia..=P

aku da 1 story tuk smu hadirin sekalian
1 day..i got 1 new masej from my ex..
nme die xyah la korg aw..
tbe2 sahaja gadis yg penah b'tapak dlm hati ini muncul..
aku jd heran n riso pon da..
yela mne aw..kalo s'gadis ini bt frock kes pe..
hehehee..
mepek plak aku..
continue..aku pon layan je r..
coz rindu gk kt ex aku ni..
yela kejap timbul kejap tenggelam hubgn ktorg ni..
pada mase yg sme hari yg sme..
kwn aku pon t'jebak dlm virus ex refer sedunia ni..
ktorg smp t'gelak,t'kujat,ter....
ahhhh..cm2 ter la....
hahahahhaa..
nk xnk ktorg ni mmg setia pde gdis2 yg penah jd puteri dlm hati ini
alamk der...gua t'jiwang la plak...
huhuhuhuhu..
aku ni yg jd masalah smp 2 ex refer aku..
jd bengap n bebal aku sekejap..
hahahahaha..
akhirnya...cite d'pendekknla..
ex aku ajk kuar..
n aku pon on la..
yela rindu gk nk borak2 cm dlu..
aku ikut je...
ktorg g botani g parade la...
(nostalgia rock n roll)
so...
nk cite lbh2 tkut melalut so...
ending die kt sni la...
aku pon rasa geli hati de..
rasa malu de..
rasa cinta b'putik kembali pon da...
hahhaa..
k la..
kpd sape2 yg ex die refer die tolg jgn lupekn org yg korg syg skrg ni yee...
renung2 kn...
slamat b'amal..

No comments:

Post a Comment